петак, 29. април 2016.

Iskoristi raspust na najbolji način ♥

- Zdravo svima. Vreme napolju je užasno, čas sija sunce, čas je oblačno i kišovito... Iskreno, ne podnosim kišu, ali probala sam da nađem nešto pozitivno u svemu ovome. Raspust je, više slobodnog vremena (i mnogo učenja), zašto onda ne iskoristiti sve to?



- Ulazim u sobu i prvo što vidim jeste, jednom rečju, HAOS. Odeća na krevetu i stolici, radni sto pun raznih svezaka i olovaka... Zašto ne srediti? Očistivši sobu osećam se mnogo bolje. Raspoloženje mi se u potpunosti promenilo. Ako je i vama soba u haosu, sredite je. Videćete koliko ćete se bolje osećati. Kada je sve sređeno, imate više inspiracije i koncetracije za sve. ☺


- S obzirom da je raspust, treba i uživati. Pusti muziku, čitaj knjigu ili novine, odgledaj neki film... Kada odmoriš mozak kasnije si spremna da radiš bilo šta puna energije. Posle dva-tri sata odmaranja, počni da učiš te ćeš mnogo bolje pamtiti. ☺



- Spremi neko jelo sama. Ja obožavam da pravim jelo koje sama izmislim. Na papiru ispišem sastojke koje imam u kući, zatim zaokružim sastojke koje ću koristiti i počnem sa pravljenjem. Takođe, tokom spremanja zapisujem postupke, jer ko zna, možda ipak ispadne ukusno jelo. ☺




- Leto se približava i svi težimo ka tome da imamo sjajnu liniju. Da li radimo išta povodom toga? Uglavnom, ne. Ove godine sam odredila svoj cilj (da smršam) te radim dosta toga da bih došla do njega. Ponekad radim vežbe, ali sam našla sjajan način koji je takođe dosta koristan. Pustim muziku i plešem (uglavnom smišljam razne koreografije koje zapravo zaboravim). Umorim se, ali znam da vredi. ☺




- Promeni nešto, bilo da je to neki detalj u sobi, društvo, boja kosa, stil... Mala promena mnogo znači i osećaćeš se kao nova. Od kad sam udaljila negativne ljude iz svog života, moj život je mnogo bolji. ☺☺




Želim vam lepo da se provedete za raspust. ☺♥♥



5 коментара:

  1. Super blog, sviđa mi se način pisanja a i slike su fenomenalne :)
    Ako želiš zaprati me, odmah uzvracam
    recenzije11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Lep izgled bloga! :) Super post!Uclanila sam se u tvoj blog,ako zelis uzvrati,hvala!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Super si krenula, tako nastavi, ovaj post ti je odličan. Ako želiš zaprati me uzvratit ću ♥
    Novi post → http://prvipostadress.blogspot.ba/2016/04/proizvodi-za-usne.html

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicni saveti i slike su predivne! Dobro si krenula isto si nova kao ja, pa sam se uclanio. Nadam se da ces uzvratiti. :)
    Novi post http://schoolboy00.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su predivne. Svida mi se ova slika gdje pise work until your idols become your rivals. Bas te nekako potice da radis haha :))

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши