недеља, 1. мај 2016.

STOP! Let's enjoy ♥♥

- Kako je raspust divan...odmoriš dušu i um pa si onda spremna za nove izazove. Za sada sam se odlično odmorila i danas sam započela s učenjem. Moram priznati da mi je bilo mnogo lakše. Shvatila sam da stres i nervoza oko škole i vannastavnih aktivnosti su dosta uticali na mene (kao i neispuštanje telefona iz ruku). Shvatila sam šta mi prija i šta me inspiriše. Podeliću sa vama par ideja. ☺




- Provodite više vremena napolju, u prirodi. ''Uhvatila'' sam sat-dva lepog vremena te prošetala, igrala se sa psom...Prijalo je i vredelo te sam se kasnije osećala kao nova. ☺

- Izdvojite sat vremena za sebe kod kuće. Skuvajte čaj, uključite ''Rainy cafe'', čitajte knjigu...Dosta opušta.

- Napravite sebi spa veče. Napunite kadu, nalakirajte nokte...Ja na primer, ne osećam se lepo kada mi je prljava kosa, nenamazani nokti, suvo lice...Posle ovakve večeri, kao da sam se opet rodila (znate na šta mislim...).





- Najvažnije je misliti pozitivno. Stres vam ne donosi ništa dobro, a smirenost vam pomaže. Svaki vikend izdvojite par sati samo za sebe i uspesi će se nizati. ☺☺




3 коментара:

  1. Анониман2. мај 2016. 03:33

    Divne ideje,jako sladak post! :)
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicne ideje. Svida mi se tvoj blog. Zapratila sam te :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Lepi saveti i post! :)

    Moj blog: http://www.jelisavetadj.com/

    ОдговориИзбриши